Stort tack till alla våra kunder som tog sig tid att svara på vår kundenkät.
Glädjande att två punkter från förra årets utvärdering har förbättrats:
- – Bemötande i telefonen snittvärde på 4,6 (av 5 möjliga).
- – Tid för ordererkännande 4,5 (av 5 möjliga). (Här får vi kanske tacka senaste medarbetaren Marcus för sin insats och som extra bonus nu även får ta lunchrast)
Det vi likt förra året måste fortsätta jobba bättre med är:
- – Svarstid av förfrågan, där vi hamnar på 3,7 (av 5 möjliga).
Övriga punkter lika förra årets utvärdering med ett snitt på 4,3 (av 5 möjliga). En del var extra ihärdiga och deltog även i vår tävling där priset till bästa motivering varför man ville vinna 2 st V.I.P platser till sommarens Sprintermästare på Halmstadtravet gick till….
…Esbjörn Säiner på Liedholms Maskinteknik AB
Stort grattis!
–